Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
55998 | Nukehazard | 16-4-2009 20:09 | Technical Forum | 2640 | 13 |
Topicpost | |
Gepost door: Nukehazard | Gepost op: 16-4-2009 20:09 |
Ik heb laatst mn blok gereviseerd en mijn koppeling verlicht en ik liep hem dus voor de eerste keer aan, hij starte direct en trok rete snel weg.Echter Aan het eind van de straat viel hij na het afnemen in toeren opeens uit. Ik heb hem daarna ook niet goed meer gestart gekregen ( af en toe springt hij aan tuf ik even heen en weer maar goed op toeren komt hij niet meer en hij valt ook vrij snel uit ). Heb er dus een kleinere sproeier in gezet en het opnieuw geprobeerd, geen resultaat. Daarna even gekeken, en toen zag ik dat de pakking rond mn spruitstuk helemal doorweekt was en er ook wat benzine naast lag, dus dat leek mij de boosdoener. Had mn oude pakking even gepakt en er bij gepropt met wat vloeibare pakking. Toen deed hij het nog steeds niet ( en ik heb mn spruitstuk gesloopt deeltje waar mn bout doorheen moet is afgebroken morgen ff nieuwe kopen ). toen ik mijn bougie er uit draaide kwam er wel veel rook uit mn cilinder ( verzopen ? ) en was mn bougie nat. Het gaat dus om een 70 cc airsal, ik heb alleen wel een normale voetpakking gebruikt moet ik misschien zo'n dikke hebben ( van 1,5 mm dik ipv de standaard uit zo;n pakking set. mijn spoel poorten gingen namelijk niet helemaal open aan de boven kant ) Mijn gast naald staat op de derde stand van onder gezien, kan ik hem beter op de tweede stand van onder gezien zetten ? Ik heb mijn condensator net vervangen en hij vonkt heel mooi ( wel minder dan toen ik hem voor de eerste keer bekeek, maar ik denk dat hij minder goed vonkte omdat hij erg nat was van de benzine. ) Iemand die weet wat ik zeker even moet proberen, en kan het liggen aan een te dunne voetpakking ? Dit bericht is gewijzigd door Nukehazard op 16-4-2009 om 20:10 uur. |