Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
5599 | Martijn | 26-9-02?00:44 | Technical Forum | 2210 | 30 |
Topicpost | |
Gepost door: Martijn | Gepost op: 26-9-02?00:44 |
wat gebeurt er met mijn prestaties als ik binnenrotor ontsteking zet op mn tsx... ik heb al gesearched...maar ben niet veel wijzer geworden..en misshcien hebbne jullie nieuwe ervaringen ermee ofzo... setup: 70malossi 18 dellorto 80 gianelli uitlaat ... ik weet dat ik geen licht meer heb dan..maja..heb altijd nog de accu... ik weet ook dat je vliegwiel dus lichter is, en je dus een betere gasreactie hebt... maar ik weet dus niet of je meer toeren kan maken door het kleinere vliegwiel en crosscdi, en of je een hogere topsnelheid hebt, en of je harder optrekt. ik dacht, als je een betere gasreactie hebt dan gaat er minder energie naar het vliegwiel toe, die engergie 'opslaat' en dus heb je een grotere nettokracht op je krukas... meer nettokracht op de krukas is harder optrekken volges mij... maar het vliegwiel zorgt dus ook voor een regelmatigere loop van de motor...en ik heb redelijk wat compressie met mn 70cc...gaat ie dan niet verschrikkellijk schokken?? en loopt ie niet harder stationair omdat het vliegwiel kleiner is en ie anders afslaat?? wie weet het en heeft een beetje ervaring met binnenroter... wil graag goeie voor en nadelen horen... |