Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
55955 bobbybrand 14-4-2009 22:50 Main Forum 474 1

Topicpost
Gepost door: bobbybrand Gepost op: 14-4-2009 22:50
eey

ik heb laatst mijn cabarateur begrensing eruit gehaald(dat plaatje bij de luchtstoevoer), daarbij moest ik ook grotere sproeier erin doen: 72 (had eerst 66), ik weet niet of 72 goed is, hij igg aan de kleine kant verdelde ze mij.
Nu is mijn dna helemaal ontgrensd en er zit een sito+uitlaat op. 5.7gr rolletjes. verder alles standaard (50cc, 17.5 dell'orto)

nou ging ik gister beetje race met een paar vrienden op een groot pakeerplaats. en ik stond stil. toen ik vol gas gaf gebeurde er gewoon niks..ik moest egt 1,5 seconde wachten todat hij hem pakte ofzo, dit gebeurde hierna nog een paar keer(toen pakte hij hem wel ietsje sneller, maar nog steeds kut) egt heeeeel vaag ik weet ook niet wat het is. hij bleef gewoon hangen in de toeren.. normaal is dit nooit zo.
ik heb dit de laatste tijd best vaan als hij erg warm is(bijv als ik op het parkeerplaats gaa racen enzo)

kan het liggen dat er te kleine sproeier in zit?
iemand zei laatst dat het mischien kwam dat de luchtfilter te vochtig werd.! dit kan het mischien nog best wel eens zijn, want toen ik die laatst ging bekijken was hij ook al nat en ruikte erg naar benzine(ook zat er zon kring omheen waar de slang van de cabu op zit, deze was zwart)

ik hoop heeeeeeeeeeel erg dat iemand me kan helpen.. wil el dat hij optrekt als je drag raceje doen..

Alvast heeeeeeeel bedankt

ojaaaa, vriend van me zei dat ik er ook beter zilvere trekveertjes in kon doen, wat is hier nou eigenlijk precies de functie van?

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved