Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
55787 Nukehazard 7-4-2009 17:23 Technical Forum 437 3

Topicpost
Gepost door: Nukehazard Gepost op: 7-4-2009 17:23
Hallo daar ben ik weer,

Laatst had ik dus het idee dat mijn puch een warmloper had, dit was gelukkig niet het geval ( mijn sproeier zat verstopt ). Ik had dus mijn sproeier schoongemaakt en mn puchje weer gestart, maar kort na dat ik een stuk reed traden precies de zelfde problemen op. Ik dus weer carb uit elkaar gehaald goed schoongemaakt, en een filter tussen mn kraan en de carb gezet ( ook even de filter van mn benzinekraan schoongemaakt. ). Daarna dus vol goede moed gaan rijden, maar hij lijkt wel niet echt lekker op toeren te komen ( mss wel door een benzine te kort het slangetje zit wat geknikt ). Maar op een gegeven moment nokt ie er dus weer helemaal mee, hij maakt dan steeds minder toeren reageert niet op mn gas en valt daarna uit, ik krijg hem daarna ook niet meer gestart.

Setup:

-50 cc snel van Airsal
-TWV 14-43 ( geloof ik )
-Power filter
-12mm BING ( sproeier 70 )
-Techno uitlaat

Al geprobeerd:

-Ik heb een warmere bougie er in gezet ( er zat een ngk h6 nog wattus in, nu zit er een h7 nog wattus in )
Ook de bougie dop vervangen ( die was nat geworden ), mn bougie vonkt nu weer mooi helder blauw/paars
-Mijn puntjes op 0.4 mm afgesteld
-Sproeier 68 geprobeerd maar dan krijg hij te weinig benzine ( bij gas reageert hij niet en hij valt op een gegeven moment gewoon uit ) en bij een 72 trekt hij totaal niet op een stottert hij veel. Conclusie:70 is goed

Wat kan ik nog meer proberen om mijn puch goed te laten rijden en er voor zorgen dat hij dat ook blijft doen.

Ps. Mijn keeringen zijn meer een zeef dan een afdichting dus mijn onsteking is wel vet. Ik ga binnentkort mn blok reviseren en mijn kopeling wat tunen.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved