Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
55667 Garciyano 2-4-2009 21:47 Main Forum 429 2

Topicpost
Gepost door: Garciyano Gepost op: 2-4-2009 21:47
Ejj mensen,

ik heb een probleempje

me brommer is WA+ verzekerd dus ik heb ook een goedgekeurd slot.

hier een link van het slot dat ik heb:
http://www.euroscoot...dgekeurd-p-9587.html

Het probleempje is dat ik eerst me sleutel er niet meer in kreeg terwijl ik hem ong. 2 uur geleden nog probleem loos heb los gehaald na mijn werk. ik heb daarna mijn slot achter me koplamp kapje gehangen en dan aan me stuur vast gemaakt.

maar nu net thuis na een stukje rijden wou ik hem weer terug in de schuur zetten, maar ik kreeg het slot niet open erger nog ik kreeg het sleuteltje er niet eens in half maar.

dus ik de heletijd met wd-40 er op los gespoten en geprobeerd en er weer in gespoten en geprobeerd en met een stukje ijzer draad geprobeerd het vuil er uit te vissen als het er in zou zitten maar niks lukte dus ik dacht ik haal me stuur los dan is ie in iig van me brommer nou dat gedaan, stond ik er dus mee in me handen en ik trek er is een keer goed aan schoot ie op eens los terwijl die op slot staat dus me slot is naar z'n grootje

Nou was mijn vraag want dit slot staat geregistreerd bij mijn verzekering, wat ik nu moet doen?

of moet ik niks tegen ze zeggen en gewoon een nieuw slot kopen? (want ben bang als ze hem straks weg halen en zeggen ja slot lag er neit om heen dat ik gewoon niks krijg)

Wie kan mij helpen?

Mvg. Aymen

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved