Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
55618 | erocs | 1-4-2009 1:19 | Begin Forum | 2446 | 27 |
Topicpost | |
Gepost door: erocs | Gepost op: 1-4-2009 1:19 |
Hoi, Ik heb een 50cc motoguzzi, 3 wieler zoals in de sisi reclame. Dit ding is uit de jaren 50, zonder frame nummer nog.. bepaalde serie geweest. Nu krijg ik de handschakeling niet afgesteld, ik wil hem aan de praat krijgen zodat ik er een verkoopwagen van kan maken, en rdw laten keuren. Probleem: 1 hevel, soort T stuk op het blok, stukje daarvandaan bevestigingspunten voor de 2 kabels. Aan deze kabels zitten kabelklemmetje die je kunt vastschroeven dus ook afstellen. Ik krijg hem in zijn vrij, 0 nu trek ik de kabeltjes strak en schroef ik ze weer vast en kan ik hem in zijn 1 krijgen(handle slag omhoog), met een beetje geluk ook in zijn 2(door z'n neutraal handle naar beneden).... dit is wat ik denk het kan ook zijn dat ik hem in zijn 2 en 3 zet ipv 1 en 2 . Verder de handle naar beneden draaien dus naar zijn 3 of 4 (achteruit) is niet mogenlijk, hij blijft steken op 2,5 kan gewoon niet verder draaien en de hevel ook niet verder naar achter (verder gedraaid dus) krijgen. Weet iemand in hemelsnaam hoe ik die oude koffiemolen weer aan de praat krijg? Starten doet ie al als je de kickstarter alleen al aankijkt dus dat is geen probleem, maar die vernellingen, ben er al uren zoet mee geweest.. maar krijg hem niet in andere versnellingen ik heb wel eens alle versnellingen door elkaar gekregen dus als ik hem in zijn 3 zette ging ie achteruit haha of in zijn 1 stond ie in zijn 3 . Ik hoop dat er hier wel iemand zit met verstand. Groetjes Erik |