Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
55615 | slaapie | 31-3-2009 22:04 | Technical Forum | 3601 | 17 |
Topicpost | |
Gepost door: slaapie | Gepost op: 31-3-2009 22:04 |
hey, Ik heb een derbi SM Xrace uit 2005. als ik een beetje door rij, rond de 70 voel ik weleens dat mijn gas terug neemt terwijl ik het handvat nog helemaal open heb staan. als ik gewoon gas blijf geven pak hij hem meestal wel weer als ik rond de 50 km per uur rijd. maar als ik gas los laat om terug te schakelen gaat hij overtoeren maken als ik de koppeling in knijp ? als ik gas wil geven gebeurt er weer niks... als ik dan stil ga staan en zet hem in zijn vrij blijft hij overtoeren draaien, alsof het gas dan weer helemaal open staat. dan zet ik of mijn brommer bij het contact uit en start hem opnieuw (dan doet hij meestal weer normaal) of duw op de carburateur dat choke knopje omhoog, dan neem het gas terug maar laat ik het los gaat het gas weer open? ik hoop dat het een beetje duidelijk is anders hoor ik het wel dan leg ik het nog een keer uit. ps. ik heb nog nieuwe tantwielen en ketting nodig maar op sites waar je die zooi kan halen staat derbi senda >2000, derbi senda '99 en derbi senda 2007 mijn ding komt uit 2005 dus die hoort tog bij >2000 ik heb ergens gelezen dat >2000 voor 2000 t/m 2005 is. klopt dat? alvast bedankt. gr, ivo |