Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
55612 | Derbi-Olaf | 31-3-2009 20:15 | Technical Forum | 1638 | 26 |
Topicpost | |
Gepost door: Derbi-Olaf | Gepost op: 31-3-2009 20:15 |
Het is nu inmiddels toch wel even geleden begonnen. Mijn honda liep perfect, en ook betrouwbaar. Tot ik eens in de regen heb gereden, sindsdien heeft 'ie geen power meer na 9000 toeren per minuut (,in zijn vrij trekt 'ie met moeite naar de 11, terwijl 'ie 12 eerst makkelijk haalde). Na 9000 toeren LIJKT het alsof 'ie een te rijk mengsel krijgt, of een onregelmatige vonk. (ploffen) Ook blijft 'ie nauwelijks meer stationair lopen .(luchtschroef helemaal uit, en de stationairschroef helemaal in, dan loopt 'ie nét stationair.) Zowel met een te rijke als een te arme afstelling doet 'ie dat. Wat ik al heb gedaan: -vliegwielen gewisseld -spoelen gewisseld (alle standen geprobeerd) -verschillende CDI's getest -Verschillende Bobines getest -verschillende bougiekabel -verschillende bougies -Met en zonder choke gereden,maakt géén verschil -carburateur schoon gemaakt -verschillende membranen geprobeerd. -en vast nog wel wat dingen Dus, als jullie een idee hebben wat het kan zijn, laat maar wat weten, waarschijnlijk is het iets simpels waar ik zelf gewoon nog niet aan gedacht heb Dit bericht is gewijzigd door Derbi-Olaf op 31-3-2009 om 20:15 uur. |