Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
55566 | Dirk_yz | 29-3-2009 12:04 | Technical Forum | 1988 | 16 |
Topicpost | |
Gepost door: Dirk_yz | Gepost op: 29-3-2009 12:04 |
beste jonges gisteren avond rond een uur of half 7 ben ik met mn yz 125 het water in gereden. ik was bij een jongen aan het rijden hij reed op een honda 250 trike en ik op m'n yz. er lag een pad van puin achter hun huis en daar reden we. hij was eerder weg als ik en er lag een pad dat ophield bij de sloot en dat ging aan de andere kant weer verder. de vorige keer dat ik er gereden had lagen daar schotten over de sloot heen die dus nu weg waren. kwam met een aardig gangetje in zn 4 aan rijden voluit in de remmen maar dat hielp niets. had beter gas bij kunnen geven. de hele yz onder water gekomen. hij was niet erg warm want we reden net een minuut of 2. toen ik thuis was gelijk de hele motor uit elkaar gehaalt alles droog gemaakt en in de olie gezet. de cilinder is eraf maar het onderblok heb ik nog in elkaar laten zitten. motorolie hebk eruit gehaalt, toen ongeveer 2 liter hydrouliek olie er in gegooit want dat was het enige dat er lag voor de trekker. nu is mijn vraag, moet het onderblok ook uit elkaar of kan ik gewoon spoelen met olie? alvast bedankt Dirk |