Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
55535 | pozzi | 27-3-2009 11:00 | Main Forum | 2533 | 5 |
Topicpost | |
Gepost door: pozzi | Gepost op: 27-3-2009 11:00 |
Hallo allemaal, Eerst zou ik eens willen zeggen hoe leuk jullie forum is! Echt al veel mooie dingen gezien. Even voorstellen: ben dus van Belgiƫ en heb een grote passie voor alles waar een motor inzit en dan nog eens van Japanse makelij is . Heb dus een tijdje geleden een suzuki wolf gekocht, met de bedoeling om deze weer volledig op te maken. Toen ik de wolf kocht was hij echt in een zeer droevige staat, meer kapot dan nog goed. het is de eerste keer dat ik hier op het forum een post plaats maar zal m'n best doen. hier volgen enkele foto's: Hier was ik begonnen met hem uit elkaar te gooien... Is hier uit elkaar. Daarna het blokje schoon gemaakt en cilinder bijgewerkt. alles mooi geschuurd, klaar om te gaan spuiten (heb ik zelf gedaan in spuitkabine). terug thuis... volgende dag dan maar terug wat verder gedaan. voorlopig eens uitlaatje eronder En dan voor de eerste maal starten: nu nog een paar laatste foto's met enkele kleine veranderingen... achterlicht gemonteerd blokje zo staat hij nu Dit is het voorlopig. hier nog een filmpje van de eerste start: http://www.youtube.com/watch?v=MYII4-dh_bg Greetz, pozzi Dit bericht is gewijzigd door pozzi op 27-3-2009 om 11:10 uur. |