Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
55360 dwildeman 19-3-2009 22:20 Main Forum 2484 25

Topicpost
Gepost door: dwildeman Gepost op: 19-3-2009 22:20
hallo,

ik heb een GPR replica uit 2002 maar nu heb ik een paar vraagjes waarvan ik het antwoordt nergens kan vinden. mischien dat jullie me kunnen helpen.

1: wat is het beste tandwiel verhouding voor een onbegrenste gpr uit 2002 die voor de rest helemaal orgineel is vindt namelijk dat zijn 1 en 2 nu wel heel erg kort zijn.

2: past er een 130 achterband op? en zoja weten jullie waar deze te verkijgen is voor 16 inch?

3: doen malossi kopellingveertjes het goed onder een onbegrenste gpr? en merk je hier iets van? wil namelijk iets beter kunnne optrekken maar heb geen zin om een anderen caburateur erop te gaan zetten. mischien anderen tips?

4: ik las dat de standaard uitlaat best goed was alleen dat hij het nog beter doet in samenwerking met een anderen demper weet iemand wat voor demper op de orginele uitlaat past? en als ik de demper van binnnen uitbrand zou hij dan iets meer lawaai maken want hij is wel heel erg stil en ik vindt een beetje sound ook niet verkeerd:P.

5: ik las dat de carburateur ook begrenst was en dat je hem op een of anderen manier naar een 17,5 mm kan transformeren weet iemand hoe?

ik hoop dat jullie me kunnen helpen
alvast bedankt!

Gr
dennis

Dit bericht is gewijzigd door dwildeman op 19-3-2009 om 22:20 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved