Ik reedt gisteren met mijn brommer naar school, had net mijn snelle 50 ingereden dus ik dacht ik kan eindelijk weer eens volgas rijden. Mijn uitlaat zat maar met een bout vast omdat bij het andere gat in de cilinder de draad helemaal weg is Dus enfin ik rijdt naar school toe en om de laten we zeggen kilometer begint ie meer herrie te maken. Ik dacht ja pech gehad als ik terug naar huis rijdt kom ik te laat op school dus ik rijdt verder. Ineens begon ie zoveel herrie te maken dat ik dacht van kut nu ziet ie echt los en op dat moment hoorde ik ineens: KLOENK KLOENK Ik dacht dat is niet goed, dus ik kijk achter me ligt daar mijn uitlaat op de weg . Ikke snel mijn uitlaat in de berm gegooit en mijn brommer aan de kant gezet. Gelukkig kwam er net iemand aan die ik ook kende dus die heeft toen mijn uitlaat mee naar school genomen. Dus ikke met die uitlaat door de school heenlopen. Zag je echt iedereen naar me kijken net of ik die ergens onderuit had gehaald bij een andere brommer . Ik had hem bij de receptie neergelegd. Na school ben ik even langs techniek gegaan om wat ijzerdraad te halen om de uitlaat weer vast te zetten (want dat andere schroefgat van me cilinder was nu ook dol ) en ben met een teringherrie naar huis gereden
The End
|