Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
55324 klebbs 18-3-2009 20:53 Begin Forum 623 5

Topicpost
Gepost door: klebbs Gepost op: 18-3-2009 20:53
hey mensen,

ik heb al 2 jaar een honda mt met 70 cc, nooit echt problemen mee gehad. altijd veel kracht en nooit problemen om goed door te trekken.. tegen de wind in bijvoorbeeld.

nu heb ik het blok gereviceerd omdat er wat speling kwam op de krukaslagers.. ik heb het blok helemaal weer goed zoals het hoort in elkaar gezet.

alles werkt ook nogteeds perfect, het draait allemaal soepel. ik heb veel compressie. aleen nu heeft de mt echt meer dan de helft van zijn kracht verloren.

mijn topsnelheid lag op 103 geeikt. dit was zonder problemen.. tegen de wind in of een steile helling op rijden was ook nooit een probleem,

en nu is het slechts 84 kmh. en als ik ook maar een klein beetje tegenwind heb zakt hij terug naar 60. en kan ik de laatste 3 versnellingen niet eens gebruiken..


de setup: 70 cc malossi, 24 mm mikuni, twinair schuimfilter, 6 bak, vertanding 15 : 42 het merk van de uitlaat weet ik ff niet meer. het is wel een 70 cc race uitlaatje.

voor zover ik weet heb ik al het mogelijke geprobeerd en nagekeken.. andere luchtfilters,sproeiers,vertanding, op valse lucht checken, nieuwe pakkingen, ontsteking versteld, 2 andere carbarateurs geprobeerd, nieuwe ontsteking, nieuwe cdi, nieuwe bobine, en een nieuwe kabelboom geprobeerd. maar niks heeft geholpen.

het rijden gaat verder normaal. geen rare geluiden.. nergens speling, overal gecontroleerd of er iets aansleept.. het enige is echt dat hij in 1 keer de helft van zn kracht kwijd is.

nu hoop ik dat iemand hier het mischien herkend. of een idee heeft van wat ik nog meer kan proberen, want ik zou het echt niet meer weten..

Gr Richard

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved