Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
55318 | Pim DTR | 18-3-2009 18:48 | Technical Forum | 889 | 7 |
Topicpost | |
Gepost door: Pim DTR | Gepost op: 18-3-2009 18:48 |
Nog een keer, want Safari-browser snapte het niet... Hallo, Mijn Yamaha DT50R ('04) stotterde vandaag voor de zoveelste keer. Het ging zo: Ik reedt thuis weg (veel mist) en de eerste 10KM verliepen normaal, hij was ook gewoon goed warm. Maar toen ik in de stad kwam begon hij in de 1 en 2 erg te stotteren vanaf de 6000rpm waardoor ik niet lekker door kon trekken. Het werdt steeds erger en op het laatst kwam ik bijna niet meer weg bij het stoplicht... ![]() Net voor mijn school reed ik van een flauw hellinkje waarna hij het weer normaal deedt. ![]() Daarnet toen ik weer naar huis reedt deed hij het ook gewoon weer zoals het hoort. Ik heb het weleens gehad met starten: een keer toen ik hem net schoon gespoten had(logisch: water in carb. denk ik) en twee keer met heel veel regen 's ochtends waarna hij 's middags niet startte(ook vreemd). ![]() Maar dit is de eerste keer dat het onder het rijden gebeurt. Weten jullie misschien wat het is? Alvast bedankt, Pim Dit bericht is gewijzigd door Pim DTR op 18-3-2009 om 18:52 uur. |