Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
55318 | Pim DTR | 18-3-2009 18:48 | Technical Forum | 883 | 7 |
Topicpost | |
Gepost door: Pim DTR | Gepost op: 18-3-2009 18:48 |
Nog een keer, want Safari-browser snapte het niet... Hallo, Mijn Yamaha DT50R ('04) stotterde vandaag voor de zoveelste keer. Het ging zo: Ik reedt thuis weg (veel mist) en de eerste 10KM verliepen normaal, hij was ook gewoon goed warm. Maar toen ik in de stad kwam begon hij in de 1 en 2 erg te stotteren vanaf de 6000rpm waardoor ik niet lekker door kon trekken. Het werdt steeds erger en op het laatst kwam ik bijna niet meer weg bij het stoplicht... Net voor mijn school reed ik van een flauw hellinkje waarna hij het weer normaal deedt. Daarnet toen ik weer naar huis reedt deed hij het ook gewoon weer zoals het hoort. Ik heb het weleens gehad met starten: een keer toen ik hem net schoon gespoten had(logisch: water in carb. denk ik) en twee keer met heel veel regen 's ochtends waarna hij 's middags niet startte(ook vreemd). Maar dit is de eerste keer dat het onder het rijden gebeurt. Weten jullie misschien wat het is? Alvast bedankt, Pim Dit bericht is gewijzigd door Pim DTR op 18-3-2009 om 18:52 uur. |