Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
55166 | bobboiten | 10-3-2009 15:40 | Main Forum | 911 | 21 |
Topicpost | |
Gepost door: bobboiten | Gepost op: 10-3-2009 15:40 |
hey, ik heb onlangs mijn achterveer en voor-rem-blokjes vervangen en toen ik er vandaag op reed had ik een probleem... ik was dus aan het rijden. als ik stil stond hoorde ik een rare tik, die onregelmatig was. waar het vandaan kwam weet ik niet maar het deed me denken aan kortsluiting. toen ik verder reed en weer stil stond met de koppeling in was die tik er weer. ook viel de brommer gewoon uit als ik langer stil stond. Toen na nog een stukje rijden ik weer stil stond viel de brommer uit en ik heb hem niet meer aan de praat gekregen. ik was gelukkig op loop afstand van een brommerzaak en daar staat hij nu. ze gaan kijken wat het is. Toen de brommer even stil gestaan had wilde die man hem proberen te starten, dit lukte maar toen liep hij heel even (in zijn vrij) met de tik en viel weer uit. Wat denken jullie dat het is? syptomen: - tik - uitvallen bij lang stilstaan het was trouwens nat op de weg en het regende heel zachtjes. maar kortsluiting lijkt mij sterk omdat ik vaker in de (meestal veel ergere) regen rijdt. |