Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
55028 coupequattro 3-3-2009 20:04 Main Forum 1883 28

Topicpost
Gepost door: coupequattro Gepost op: 3-3-2009 20:04
Zoals sommige weten heb ik laatst een tsx gekocht.
Heb hier na aankoop een 70cc eurokit ondergezet (goedkope uitlaat eronder gelaten) en een 18 mm mikuni van honda op maat gemaakt(boutgaten), wat volgens bromboer kon. HEb dit gedaan, en een sproeiersetje van 85 tot 100 erbij gekocht. volgens bromboer was ROND sproeier 90 genoeg, dus ik 89 er in. Liep stationair toen op toeren, wou alleen met een klein beetje gas lopen, dus ik een grotere sproeier erin(100), en nog steeds hetzelfde verhaal. ik probeerde een stukje te rijden en soms was het goed, en soms ook niet, dus ik dacht dat hij mijn vlotterbak leegtrok, dus ik de carb er weer achterweg halen, goed schoongemaakt en vlotterpennetje iets bijgebogen. ik weer stukje rijden, en toen tot de ontdekking gekomen dat mijn vlotterbak nu overstroomt, maar als ik speel met mijn benzinekraantje kan ik toch redelijk(met gas,zonder is kl*ten) heen en weer werk rijden... iemand enig idee wat dit kan zijn?
(BTW, toen ik hem kocht met 50cc en ori carb, kreeg hij ook al te weinig, maar ik dacht dat dat kwam omdat er een melkpak als voetpakking is gebruit) DANK!!!

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved