Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
54872 | G_Morte | 23-2-2009 23:40 | Technical Forum | 1037 | 12 |
Topicpost | |
Gepost door: G_Morte | Gepost op: 23-2-2009 23:40 |
Hallo, Ik heb een Aprilia sr LC met morini blok. Nu weet ik niet precies wat voor uitlaat en vario ik moet hebben. Mijn setup: Ori. cilinder XSH getuned (race versie van 110 euro) 19mm Dellorto, Malossi delta clutch Skf C3 lagers. Nu zat ik te denken aan een yasuni C16. Ik weet dat het kan, ken iemand met aerox die een metrakit 50cc had met c16. top lag rond de 120 op teller. Alleen ik heb geen idee welke vario's allemaal op mijn blok passen? Dit hebben ze allemaal met mijn cilinder gedaan: XSH Race = 110 Euro >>> Grote tot zeer grote vermogenstoename. Met deze stage wordt flinke vermogenswinst geboekt, aangezien de uitlaatpoorttiming erg scherp wordt aangepast + spoelpoorten gelijk gelegd. -uitlaatpoort opschonen -uitlaatpoort afwerken -spoelpoorten afwerken en ontbramen -bevels aanbrengen -zuiger afwerken -veranderen timing uitlaatpoort -veranderen vorm uitlaatpoort -uitlaatschacht schoonmaken en egaliseren -spoelpoort inlaatflow verbeteren -gelijkleggen spoelpoorttiming -hemd aanpassen M.v.g. Luuk. |