Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
5470 RRRRossi 13-9-02?13:42 Main Forum 4770 63

Topicpost
Gepost door: RRRRossi Gepost op: 13-9-02?13:42
dit verhaal wordt een beetje anders dan de titel doet vermoeden maar ik heb weer een uitgesproken voorbeeld van waarom lui die op een scooter rijden echt niet sporen.

Ik was dus gisteravond aan het trainen van voetbal. Kom er bij het sportveld een gastje met een een aprilia sr ditech geloof ik aan. gaat een beetje beetje wegtrekken de hele tijd. even later rijdt ie om het sportveld heen, waar ook een paadje ligt. daar gaat ie dus overheen rijden, wij konden hem niet zien want daarstaan bomen aan die kant van het sportveld. we zagen alleen een paar lichtjes, hij ging niet eens zo langzaam 85 ofzo, maar ineens hield het paadje op!! ieeeeeeeeeee die kerel remmen maar het helpt al niet meer en hij pleurt best hard onderuit. nou scooter valt uit, hij trekt z'n scooter weer overeind en probeert hem te starten, pas na 3 keer starten lukt het hem om dat ding weer aan de praat te krijgen, ding klonk echt gaar toen!!

maar de moraal van dit verhaal, scooterrijders overschatten hun rijcapaciteiten te vaak!@!

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved