Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
54671 | roelirooie | 14-2-2009 18:04 | Technical Forum | 1079 | 15 |
Topicpost | |
Gepost door: roelirooie | Gepost op: 14-2-2009 18:04 |
hallo, ik heb een derbi senda, en ik ben vandaag van een 68 sproeier, naar een 80 gegaan, met de 68 reed mijn brommer 80, en op de uitlaat na is mijn brommer standaard. hier op dit forum, en ook in scooterwinkels e.d. werd geroepen dat mijn sproeier te veelste klein was, en werd mij naar een 90 of iets dergelijks gewezen, ik had daarna besloten om iets rustiger aan te doen, en een maat 80 te nemen. vandaag heb ik hem erop gedaan, maar hij rijdt daardoor heel erg rot, hij sputterd veel in een laag toerental, wanneer hij eindelijk toeren gaat maken lijkt er niks aan de hand te zijn, totdat ik omhoog schakel, en ik heb ookal redelijk wat gedraait aan mijn luchtschroef, zonder resultaat (nee, ik heb niet als een kip zonder kop lopen draaien), nou lijkt natuurlijk een slimme oplossing, oude sproeier terug, maar toch vind ik het vreemd dat hij dat soort dingen doet bij een maat 80, iemand anders nog iets te vertellen waar ik toch even naar moet kijken? Dit bericht is gewijzigd door roelirooie op 15-2-2009 om 13:56 uur. |