Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
54546 Stannoman 8-2-2009 12:04 Uiterlijk Forum 1275 8

Topicpost
Gepost door: Stannoman Gepost op: 8-2-2009 12:04
Ik heb pas geleden een streetfighterkap gevonden, zo eentje met 2 halogeen lampjes, die je o.a. bij motoimport kunt kopen. Nou leek het me wel leuk om daar het deel van de 2 lampjes uit te halen, zodat ik mijn orginele lamp heb, die door de streetfighterkap straalt. Dit heb ik bij een kennis gezien en het zag er behoorlijk strak uit.

Ik heb mijn orginele MT voorkap er dus afgehaald, en toen kwam ik erachter dat de streetfighterkap geen steun bied aan de cockpit, zoals te zien op deze foto, met die gaten zat de cockpit eerst vast.

En bij deze streetfighter kap zie ik niks waar de cockpit aan kan worden bevestigd, geen gaten ofzo.. dus hoe moet ik dit oplossen ?

Daarnaast wil ik ook dat mijn koplamp op de hoogte hangt van het gat waar eerst de halogeen lampjes zitten, als je nu kijkt zie je dat hij veel te hoog hangt.

Kan ik dit doen door gewoon twee ijzeren plaatjes (ofzo) vast te maken aan waar de lamp nu aanzit, en dan de lamp zelf aan de plaatjes hangen (lager) Of zit ik nu veel te moeilijk te doen??

Ik heb gezien dat mijn kennis' koplamp door de kap heen schijnt, ziet er goed uit opzich, maar die van mij hangt te hoog.

Ik wil graag weten hoe ik dit voor mekaar krijg, en of ik misschien te moeilijk aan het doen ben?

Alvast bedankt!!!

Dit bericht is gewijzigd door Stannoman op 8-2-2009 om 12:06 uur.

Dit bericht is gewijzigd door Stannoman op 8-2-2009 om 12:07 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved