Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
54536 | Convergence | 7-2-2009 22:09 | Technical Forum | 3148 | 18 |
Topicpost | |
Gepost door: Convergence | Gepost op: 7-2-2009 22:09 |
Hey, Mijn yamaha neos was vanmiddag klaar en ik kickte hem aan en na een tijdje ging die aan, Maar omdat me tank laatst bijna leeg was omdat hij lekte was de benzine na 2 rondjes op. Toen stopte me scooter er dus mee omdat de benzine op was. Ik heb er dus weer meng 1/50 ingegooit met een scheutje olie. Nu krijg ik de scooter niet meer aan. Ik had onder het rijden wel wat afgesteld dus waarschijnlijkt heb ik hem dus verkeerd gezet, en zal er een verkeerde sproeier inzitten. Als ik teveel gas gaf kapte die er als ware mee, een grote dip. 70cc Malossi nieuw membraam krukas spruitstuk, carb... 21 dellortho Alles is gewoonweg nieuw erin gezet Sproeier is 105. net naar 90 verandert. Maar ik had onderweg aan de grote schroef gedraait en toen was de dip bijna weg, dat is toch de stationair schroef? Moet ik de luchtfilter dichtmaken? tis een schuimfilter van malossi. Of sproeier aanpassen? hij doet echt niks. ik ga morgen voor de zekerheid de uitlaat bekijken of die niet vol zit met olie. de scooter vonkt ook gewoon enzo. Iemand tips? Alvast bedankt |