Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
54455 Tim_Wl 3-2-2009 20:20 Technical Forum 820 12

Topicpost
Gepost door: Tim_Wl Gepost op: 3-2-2009 20:20
Hey,

Ik heb nu een paar weken een MH Ryz, maar ik vraag me af of sommige dingen wel kloppen.
Hij start altijd meteen electrisch, maar dan moet ik hem iets van 15 seconden stationair laten lopen als ik anders een beetje gas geef in zijn vrij maakt hij snel minder toeren en valt hij uit. Het electrisch starten gaat dan moeilijker als hij uitgevallen is.
Als ik hem in zijn 1 zet valt hij ook wel is uit, en als hij nog aanstaat en ik geef gas en laat langzaam de koppeling opkomen valt hij ook uit.

Vanmiddag kwam ik terug uit school en moest ik een minuutje of 2 wachten voordat ik over kon steken, hij viel uit (zal wel door mezelf komen) en toen ik hem wou starten ging hij niet aan :S, toen ben ik hem maar aan gaan lopen, waardoor hij het wel in 1 keer deed.
Hoe komt het dat hij niet aangaat, het lijkt mij dat als hij warm is dat hij veel makkelijker aangaat? En heeft dit te maken met het eerste probleem?

Mijn derde vraag is dat mijn brom ontgrenst is, hij zou volgens de bromboer ongeveer 70-75 km/h gaan en ik haal maximaal de 60 :S, in zijn 1 kan hij superveel toeren maken, maar het lijkt wel of hij per versnelling minder toeren kan maken...

Zou de bromboer er een te grote sproeier ingezet hebben ofzo , want hij heeft er een originele uitlaat onder gelegt, een originele luchtfilter en opnieuw afgestelt natuurlijk.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved