Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
54454 | Thijsje | 3-2-2009 20:01 | Technical Forum | 3174 | 30 |
Topicpost | |
Gepost door: Thijsje | Gepost op: 3-2-2009 20:01 |
heyy ik heb mn cilinder laten honen, een barikit zuiger bijgekregen. lijkt op imitatie zuiger. na goede montage van alles, ben ik gaan starten. deed het goed, alleen tikte gigantisch bij de cilinder weg.. ik vermoede een kop-tikker, dus ik heb de cilinderkop gedemonteerd, en papierpakking van 0.3 ertussen gedaan. (aan beide kanten van de koppaking, zodat de cilinderkop 0.6mm hoger lag.. dit hielp, echter door de vele compressie etc, is het papierpakking verbrand en viel dus uit, door grote compressie verlies. normaals cilinderkop gedémonteerd, buitenste randje waar ik van vermoede dat de zuiger tegenaan kwam, weggefreest uid de cilinderkop. (met dremeltje) op goede hoop weer gemonteerd, maar nóg steeds tikte hij. heb uit mn voorraad een lage compressie kop gepakt, en deze uiteraard gemonteerd. het probleem van het teken bleef! ik heb nu geen idee wat ik precies moet doen?? vóor het honen reed ik met een prox zuiger, hier had ik totaal geen last dat het enigzins tikte in de cilinderkop. moet ik nu weer een proxzuiger monteren? gr Mathijs. *iedereen die er wat overdenkt, reply graag ivm 'drokte' Dit bericht is gewijzigd door Thijsje op 3-2-2009 om 20:10 uur. |