Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
54441 Onno91 2-2-2009 18:47 Begin Forum 2865 37

Topicpost
Gepost door: Onno91 Gepost op: 2-2-2009 18:47
ok,

ik zat vandaag dus wat aan te kloten met mijn brommer, en heb er verder vrij weinig verstand van. het is trouwens een rieju rs2(ja ik weet dat die dingen vaak stuk gaan blababla :P). maar nou loopt die van mij wat moeilijk met de automatische start dus ik loop hem aan(geen kickstart). na dit gedaan te hebben loopt hij altijd een klein beetje door want hij is al wat ouder. ook al is dit opzich natuurlijk niet goed.

maar nu laat ik het gas los en wat er dan gebeurt is dat de brommer opeens helemaal wild word en binnen 5 seconden tot wel over de 12000 toeren gaat. enige optie dan voor mij is het contact uitzetten.

ik weet wel dat ik iets heb lopen klooien met een dingetje vlakbij mijn benzineslang, volgens mij was dat de gaskabel. zou die nu vastegelopen kunnen zijn? lijkt mij niet want ik kan er nog wel gewoon aan draaien bij het stuur. dat kon niet toen hij bevroren was in januari. dus er moet iets anders zijn gebeurt. ik heb daar verder alleen een schroefje losgedraait en weer aangedraait.

iemand een idee?

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved