Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
54382 | DerbiFtW | 29-1-2009 18:48 | Begin Forum | 1514 | 21 |
Topicpost | |
Gepost door: DerbiFtW | Gepost op: 29-1-2009 18:48 |
Hoi het blijkt dat ik me brommer niet kan afstellen ik heb al nieuwe membraanplaatjes erin gezet.. kleinere sproeier nieuwe bougie schoonmaken van carb/luchtfilter maar zonder resultaat. Afstelling toen Derbi senda r2001 Sproeier 74 b8es bougie 14mm carb 16-71 twv. Hoe het begon. Toen het begon was ik ong net klaar met het inrijden van mijn nieuwe cillinder DR50. Deze heb ik na mijn doen goed ingereden ( 500km ). Dus ik een eindje rijden met een vriend van me, en we reden ong 60+ en opeens ging me brommer snelheid minderen en begon hevig te stotteren. ik kon niet sneller als een fiets op dat moment. Dus ik de brommer laten afkoelen en later weer proberen, wat dus geen nut had. Later had ik wel een manier gevonden om weer in de powerband te komen door middel van een klein beetje gas terug nemen. Maar later werdt ook dit steeds minder. Totdat ik op een dag me bougie verandere van 74 naar 72 . dit ging iets beter maar nog steeds gestotter. Dus heb ik maar 70 geprobeerd. Dit ging op die dag redelijk goed, maar ook dit ging steeds slechter. Ik weet nu echt niet meer wat ik moet doen om dit probleem op te lossen. Wat ik heb veranderd. -Membraanplaatjes -Bougie BR8ES -Nieuw spruitstuk rubber ( omdat er scheuren in oude zat ) -Luchtfilter schoongemaakt / carb uit elkaar gehad en schoon gemaakt. Ik denk ook niet dat het me CDI is of wat dan ook. want hij zoog een keer valse lucht aan ( omdat ik het spruitstuk rubber er verkeerd op had ) en toen maakte die wel veel toeren zonder gestotter. Ohja en de DR50 cillinder heb ik er al een keer afgehaald om te kijken of die nog goed was. Hoonsporen waren niet meer te zien maar ook geen krassen of iets dergelijks in de cillinderwand of zuiger. Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen? of waar ik het probleem kan vinden? alvast bedankt. ps. hopelijk kunnen jullie mijn verhaal een beetje snappen |