Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
5436 | Steve_ZHC | 9-9-2002?02:18 | Main Forum | 3478 | 67 |
Topicpost | |
Gepost door: Steve_ZHC | Gepost op: 9-9-2002?02:18 |
Ok, zoals somiggen hier nog wel vaag weten, ben ik pizza-koerier. Ik kwam dus vandaag op mijn werk en zit daar een collega een beetje stil (is verder altijd een dikke ouwehoer) in de delivery-hoek, en toen ik vroeg wat er aan de hand was, kwam het volgende eruit; Hij reed bij Harkstede (dorp vlakbij de stad Groningen) in de buurt over een landweg met 120 (auto) en ze werden even vrolijk ingehaald door een Honda GoldWing (de schoolbus onder de motoren) met waarschijnlijk 160 ofsow. Even later komen ze uit een bocht, ligt er een lang slipspoor op de weg, die GoldWing tegen een boom en helemaal in de kreukels... Lichaam ligt ernaast, en de helm ligt daar weer naast... MET HET HOOFD ER NOG IN, YUK!!! Maar omdat de jongen een ouwehoer is ben ik er nog niet helemaal uit of hij iedereen nou verneukt bij ons op 't werk, of dat ik morgen of overmorgen idd zoiets in de krant lees... Ik laat het je horen, maar ik kon het niet voor me houden, te ziek gewoon, zo zie je iemand lekker scheuren en plezier hebben (neem ik aan) en het andere moment ligt dezelfde zonder hoofd in de greppel... |