Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
54347 | TECstar | 27-1-2009 22:46 | Technical Forum | 978 | 11 |
Topicpost | |
Gepost door: TECstar | Gepost op: 27-1-2009 22:46 |
nou ik ga dus over paar dagen een mb kopen van me neef met een niet al te best mt blok eronder keb hier nog een goed nsr blok liggen dat ik er onder wil leggen nu paar vraagjes, want ik ben niet zown held in pas maken het blok past direct is me vertelt, maar er moet natuurlijk ook een radiateur bij onder de mb ligt een blokbeugel, dus het vastmaken opzich is niet het probleem maar welke kan ik nu beter nemen, een mtx of een nsr radiateur ook missen mn leidingen, en ik zie wel eens tuinslangen gebruikt worden, is elke hiervoor geschikt? verder moet ik dus na lekker wat navragen dus een gat in mn cillinder dichtlassen (malossi 70) het gat dat dicht moet zit niet in de wand, maar in een kvs reservoir. Kan ik dat alleen gietijzer elektroden lassen of kan het ook anders gelast worden (ken niemand die gietijzer elektroden ken lasse :P) ik denk van wel want malossi is tog alleen gietijzeren wand? mn membraam is klein btj geroest...nou niet egt roest, maart metaal is niet meer glad zegmaar hoe kank die het best een btj restaureren of is dat niet egt nodig? spruitstuk dak heb liggen is 20mm carb is 21mm.... maakt tog niks/amper uit? ook zit er een ori nsr cilinder kop op de 70cc malossi.. heeft dat veel invloed? mvg Thijs Dit bericht is gewijzigd door TECstar op 27-1-2009 om 23:23 uur. |