Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
54346 | jimbob | 27-1-2009 21:58 | Elektronica Forum | 2401 | 20 |
Topicpost | |
Gepost door: jimbob | Gepost op: 27-1-2009 21:58 |
Hallo allemaal, Ik heb een probleempje, ik reed laatst met mn TSX van school naar huis, ongeveer een kilometer van huis merkte ik dat ie niet helemaal goed oppakte als ik omhoog schakelde, even later kneep ik de koppeling in om 2 versnellingen terug te schakelen voor een bocht en toen viel ie uit. Dus ik even kijken, is het boutje van mn spanningsregelaar eruit getrild, dus toen maar naar huis gelopen, thuis een nieuwe erin gedaan maar hij doet het niet. Toen ik het boutje er net in had gedraaid starte ie gewoon mooi, maar na eventjes lopen begon ie te knallen bij 6000 toeren, daarna moest ik m aanhouden door de hele tijd met het gas te spelen en daarna viel ie helemaal uit. Daarna nog een keer gestart, hetzelfde alleen begon ie nu sneller met knallen en stotteren, en nu gaat ie helemaal niet meer aan. Ik vroeg me dus af of er iets doorgebrand kan zijn doordat de spanningsregelaar los heeft gehangen (en ook een ander kabeltje dat daar blijkbaar massa maakt). Aan de buitenkant van de CDI/Bobine en de spanningsregelaar is niks te zien en de weerstanden zijn allebei nog goed, iemand een ideetje? MvG, Jim |