Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
5424 | Pol de MT5 Crosser | 8-9-2002?16:41 | Technical Forum | 656 | 14 |
Topicpost | |
Gepost door: Pol de MT5 Crosser | Gepost op: 8-9-2002?16:41 |
Hallo. Mijn versnellings bak is net gereviseerd en ik heb net een nieuwe 70cc er op gelegd. Hij liep al erg goed toen ik ging rijden hij loopt echt heel netjes. 2 dagen reed hij goed maar niet helemaal perfect met bepaalde gas standen. Dus ik dacht....grotere sproeier. Dus was ik daarstraks bezig met die sproeier en ik starte hem weer. Maar hij starte niet goed dus ik trok de choke uit. booooooooooooo gelijk volle toeren! Ik dat ding uit want hij moet nog worden ingereden. Dus ik zette die sproeier en zo maar weer terug want het werkte niet. Maar nu met mijn AFSTELLINGEN WAAR HIJ ALTIJD MEE REED OOK 2 DAGEN GELEDEN blijft hij volle toeren draaien als ik hem start. Het is niet de gas bus die blijft hangen dat probleem heb ik al vaker gehad. Het is ook niet de vlotter want ik heb die carborateur vandaag al 20 keer open gemaakt. Nu had ik de gas helemaal los en de gas bus was helemaal dicht en toch deed hij volle toeren. Nu heb ik geprobeerd om alles gewoon te zetten zoals hij eerst liep dat ging goed alleen als ik start loopt het toerental toch nog even op en dan valt hij terug en valt hij stil. (bluuuuh) Please help me ik wil nu eidelijk wel weer eens rijden ik wordt er schijtziek van. |