Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
54204 Banaan 21-1-2009 19:54 Main Forum 1540 14

Topicpost
Gepost door: Banaan Gepost op: 21-1-2009 19:54
Het probleem:

Mn krantentomosje rijd al sinds een week of 2/3 heel slecht, duurt heel lang eerdattie warm is en je m een beetje 'open kan trekken', en dan gaattie niet harder als 30/35

Nu was ik gisteravond in de regen onderweg, door een plas heen, en ineens begon dat ding te stotteren en haperen en stopte dr mee. Dus ik kicken, maja wou t niet doen.. Dus ik dacht ff zonder bougiedop kicken, en toen ik die er af wou halen kwam ik er achter dat de bougiedop er niet goed op zat(had ik er die middag er nog even af gehad ivm nieuwe bougie), dus ik bougiedop dr weer op, en 1x kicken en hij liep weer. Dus ik weer verder rijden, en toen reed hij gewoon zoals die hoort te lopen, weer 45/50kmu, na een paar km zakte die ineens weer af, naar 30km/u, zoals die dus al 2weken lang liep. Dus ik bougiedop er weer half op, en door een plas heen gereden, en toen weer stotteren/haperen, bougiedop dr helemaal op, en toen ging die weer gewoon 45/50kmu.

Daarna had ik m ergens buiten in de regen gezet, en kwam na een half uur weer naar buiten, toen wou die haast niet starten, ging niet harder als 20kmu, viel na 400meter dood en was niet meer aan te krijgen.

Toen ben ik naar huis gestopt, ding in een hoek gepleurd en toen vanmiddag weer geprobeert te starten, liep in 3/4x kicken, maar heeel slecht, krijg m amper van zn plek als ik gas geef.

Nu is mijn vraag, waar kan dit aan liggen??

Bougie-Bougiedop-Bougiekabel zijn al vervangen.

WieoWie weet de oplossing?

Alvast bedankt!

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved