Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
54084 | MTRudolf | 14-1-2009 18:08 | Technical Forum | 463 | 4 |
Topicpost | |
Gepost door: MTRudolf | Gepost op: 14-1-2009 18:08 |
yoo gasten. Ik heb nu al een tijdje een honda mb en die reed gewoon altijd goed. alleen nu stond ik vorige week bij mun stage en ik wilde hem starte en hij deed niks meer !! :S na un half uur aanlopen deed hij het een klein beetje. Hij sotterde als een gek plofte allemaal uit de uitlaat. Dus ik dacht zal wel bougie zijn ofzo. Nou heb ik hem thuis uit elkaar gehaald en het volgende vervangen: Nieuwe bougie! Nieuwe cilinder ( malossi) alle pakkingen vervangen. Caberateur en luchtfilter schoongemaakt. Speling gecheckt op krukas. ( was niks mis mee) nou starte ik mijn brommer ( deed het in 1 keer) maar ik ben er nu al de hele week mee bezig en hij blijft maar hetzelfde doen! Het maakt niet uit wat voor sproeier ! veel groter kleiner doet altijd hetzelfde. Hij maakt maar 4000 toeren en vanaf dat punt blijft hij maar ploffen en tuffen. Het klinkt alsof hij steeds ontbrand-niet ontbrand-ontbrand-niet ontbrand. Hoe kan een brommer dit ineens zomaar hebben :S want hij deed het altijd.. Ik snap er de balle niet meer van.. toen ik de brommer kocht had hij hetzelfde probleem ! toen heb ik er een nieuwe cilinderkop op gezet en toe nwas het over. ( de kop is btw niet krom heb dat allemaal gecheckt) alvast bedankt als jullie dit lange verhaal willen lezen :P en voor degene die een oplossing weet hoor ik het graag. mazzel Dit bericht is gewijzigd door MTRudolf op 14-1-2009 om 18:09 uur. |