Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
54019 | MHgek | 9-1-2009 17:30 | Technical Forum | 877 | 8 |
Topicpost | |
Gepost door: MHgek | Gepost op: 9-1-2009 17:30 |
Hoi Ik heb nog steeds geen keuze kunne maken voor een andere (snelle uitlaat) voor mijn standaard brommertje. Ik heb er 2 op het oog: Yasuni cross ml of Giannelli Past de Yasuni cross ml op mijn mh ryz..? op opvoeren.nl staat die wel onder mijn brommer voor 170 eurie. Als ik dan kijk op josdijkman.nl staat de uitlaat er ook op (voor 150 eurie) alleen staat daar mijn brommer niet bij maar staat de mh furia er wel.. en op de yasuni site staat ook alleen de mh furia er bij daarom is mijn vraag wie weet of deze uitlaat ook op mijn mh ryz past (ook als ik hem bij josdijkman bestel maar er staat bij dat die voor de furia is)? Dan nu een vraagje over de Giannelli deze stond bij opvoeren.nl onder mijn naam voor 112 euro zonder demper nouw had ik een vraag of ik mijn standaard demper ook kan gebruiken op deze uitlaat..? En ik hoor veel dat die giannelli het best presteert op standaard setup.. klopt dit? Alvast bedankt! Mvg, Dit bericht is gewijzigd door MHgek op 9-1-2009 om 17:35 uur. Dit bericht is gewijzigd door MHgek op 9-1-2009 om 17:36 uur. |