Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
54017 Jelle-RS 9-1-2009 13:23 Main Forum 2327 49

Topicpost
Gepost door: Jelle-RS Gepost op: 9-1-2009 13:23
Hallo,

ik heb de laatste tijd steeds meer problemen met mn brommer
dit is wat er gebeurde,

Gisterochtend haal ik mijn brommer uit de schuur,start in 1 x loopt perfect en rij naar school,Toen ik uit was en dus mijn brommer weer wou pakken wou de brommer niet starten met elektrische start toen dus maar aangelopen,toen liep die wel alleen max 15 kilometer per uur, harder wou die niet. toen ik eenmaal thuiswas ff gekeken en hele carb was wit dus ik even laten lopen stationairschroef en luchtschroef verzet en hij liep weer prima

daarna toen ik hem na een tijdje weer wou starten,liep die wel maar alleen heel hoogtoerig stationair terwijl die dat eerst niet deed maar hij werd vanzelf rustiger, alleen was het zo dat toen ik weg wou rijden of aan het rijden was dat ineens me gas wegviel, dus dat ik niet meer vooruitkwam toen het contact ff aan en uit en daarna werkte het weer even,maar het probleem blijft,

Vervolgens is er een slanggetje losgeschoten waardoor de brommer iets begon te lekken dit is een slangetje vanuit de cilinderkop naar de carb helaas weet ik niet op welke nippel deze moet worden aangesloten doordat zowel op de cilinderkop 2 nippels zitten als op de carb en ik toch echt maar 1 slangetje heb,


Weten jullie mischien waardoor het hoog stationair draaien en dat steeds het gas wegvalt komt , en hoe dat slangetje hoort te zitten en waar het voor dient,


(zelf denk ik dat het de carb verwarming is en deze dus koelvloeistof gelekt heeft)

Foto`s van Carb mochten die nodig zijn, zou ik die vanavond maken

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved