Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
53924 BramRoemaat 3-1-2009 18:25 Technical Forum 775 8

Topicpost
Gepost door: BramRoemaat Gepost op: 3-1-2009 18:25
Ik heb een probleem met mijn Aprilia Rs 2007, ik heb deze brommer sinds een paar maanden. Maar het probleem is, hij loopt niet altijd goed stationair. Als ik gereden heb met volgas dan valt hij met gas los meteen uit!, maakt niet uit of de hele stationair schroef erin zit. Ik rij dus met een slechte stationair afstelling. Maar vanmiddag ik had op een gladde weg gereden en hij draaide veel toeren en ging niet hard om goed gekoeld te worden. En ik stopte en hij liep ineens 800 toeren stationair zonder dat ik hem zo heb afgesteld.

Het probleem erbij is, als hij stationair blijft lopen en je geeft ineens volgas komt hij meteen in de toeren. Als ik hem daarna naar stationair weer volgas geef dan gaat het gas>mwoaap>gaslos>gas spelen> mwoaaaaap> nog keer gas spellen en loopt hij weer normaal. En als ik hem dan boven de 2000 toeren houd heeft hij hier nooit een probleem van. Carburateur is schoongemaakt en is opnieuw afgesteld op lucht en stationair schroef. bougie kleur is mooi blauw!

Ik kan hem naar brommerzaak brengen, maar hij is de afgelopen dagen al dicht en volgende week ook nog, en ik hem wel nodig heb. En de brommerzaak het heel druk heeft.

Zelf eraan sleutelen mag ik onder de garantie, als ik hem maar niet zelf opvoer.

Setup:
50cc standaard
uitlaat standaard ontgrensd
17,5 MM Dellortho
Orginele filter

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved