Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
53730 spoorlijncrosser 20-12-2008 18:59 Begin Forum 1103 15

Topicpost
Gepost door: spoorlijncrosser Gepost op: 20-12-2008 18:59
Ik ben een beetje een pechvoggel met bonnen ed:
4x bon gehad voor ergenst rijden waar dat niet mocht (3x brommer 1x fiets)
1x bon voor kopie kentekenbewijs
1x bon voor 28 te hard na correctie met de brommer
1x bon gehad voor 51 na correctie te hard met de brommer waar 45 was toegestaan
1x 31 te hard geflitst na correctie binnen bebouwde kom in 50km zone met de motor...

Die laatste 2 zit ik dus eigenlijk mee...
Toen ik geklokt werd met 51 te hard op de brommer heb ik 3 bonnen gehad:
1 voor kopie kentekenbewijs, 1 voor ergenst rijden waar dat enti mocht en 1 voor 51 te hard. Eerste 2 hiervan heb ik betaald ed maar die laatste heb ik nog niks van gehoord terweil dit al in half mei heeft plaats gevonden. Ik was toen al in bezit van autorijbewijs maar heb mijn bromfietscertificaat laten zien...

Mijn vraag kost me dit een punt op het rijbewijs en wanneer krijg ik hier iets van te horen?

Volgende vraag:
2 weken terug kreeg ik weer een accept giro binnen van het cjib...
240 euro omdat ik met 31 te hard ben geflitst in middelburg, hier zat een brief bij wie de bestuurder was van het voertuig ed.
Ik heb de bon netjes betaald maar dat blad van wie de bestuurder was niet ingevuld.
Mijn vraag is nu: komen ze hier op terug en kost me dit een punt? als ze niet reageren word de bon dan op mijn naam geregistreerd? Kan ik hier zowiezo nog iets tegen beginnen ofzo? ijkingsrapport ookal was ik fout?)

En tot slot de belangrijkste vraag voor mij:
Moet ik misschien alsnog mijn rijbewijs inleveren zou wel een beetje jammer zijn namelijk

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved