Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
53510 | -Contactsleutel- | 5-12-2008 17:49 | Technical Forum | 3572 | 24 |
Topicpost | |
Gepost door: -Contactsleutel- | Gepost op: 5-12-2008 17:49 |
Me puch is echt perfect afgesteld, de carburateur zowieso. Maar hij klinkt geweldig tot een bepaald toerental (ik dacht net het einde van de powerband) dan begint ie te ratelen uit de ontsteking en in te houden. Dit is altijd geweest dacht ik sinds ik de 50 airsal heb (nieuw, 500 km op teller nu). Het lijkt uit de ontsteking te komen. Alles in de ontsteking is vernieuwt, de bobine, condensator, grondplaat, lichtspoel, contactpunt. Maar het is nogsteeds. Kan het zijn dat het toerental te hoog ligt voor de contactpunten? ik heb de afstand ingesteld op 0,35. kan ik dit oplossen door een groter achtertandwiel te monteren dat ie minder toeren maakt? Ik ken een jongen (erik brus) wiens puch 90 rijdt (polini). En hij heeft ook nogsteeds contactpunten en die van hem rijdt perfect tot je 90 rijdt, dan begint ie pas over te slaan, maar dan zit ie echt hoog in toeren, hij zei dat hij alleen 2 veertjes in het contactpunt had gedaan? ik heb gekeken bij mijne maar dat kan toch helemaal niet? waarom rateld en houd me puch zo in? Dit bericht is gewijzigd door Tosser op 5-12-2008 om 17:51 uur. |