Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
53492 NSR-kerol 3-12-2008 21:28 Technical Forum 886 14

Topicpost
Gepost door: NSR-kerol Gepost op: 3-12-2008 21:28
Goedendag,

Ik heb even een vraagje over mijn nsr die ik een paar maanden geleden gereviseerd heb. Ik heb hem gekocht toen hij niet liep vanwege vastloper. maar goed. Er zit een nieuwe malossi 70cc cilinder en zuiger op, hele blok is van binnen gereviseerd, er zit een nieuwe goede 21mm dell'orto carburateur op (geen imitatie). Zag er goed uit dus

Maar nu heb ik een probleem:
De brommer maakt vol gas maar 9.000 toeren. En met half gas zit er soms een spurt van 11/12k bij. Ik heb dit met 2 verschillende uitlaten getest, een gewone 50cc homoet en een homoet special voor 70cc (wat mooi zou moeten lopen). Verder heb ik met de afstelling proberen te varieren met sproeiers van sproeier 70 tot 130 (sproeier 92 was mooi koffie bruin bij vol en halfgas.) heb een ander membraam geprobeerd, maar niks hielp, allemaal precies hetzelfde.

Nu is het enige mogelijke probleem denk ik nog de ontsteking. Ik weet niet of één van julie hier ervaring mee heeft (gehad). en of iemand misschien weet aan welk deel van de ontsteking dit misschien kan liggen (cdi, bobine, stator, etc.) of dat het misschien helemaal niet aan de ontsteking ligt.

Alvast bedankt, Greetz

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved