Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
53479 Marc_senda 2-12-2008 23:29 Technical Forum 3309 27

Topicpost
Gepost door: Marc_senda Gepost op: 2-12-2008 23:29
Hoi,

Een maat van mij heeft een rieju mrx. Hij heeft zelf geen BF dus plaats ik even een topic voor hem. dit is zijn verhaal:

heey mense

Ik heb een rieju mrx. Mijn blok is een tijdje geleden vastgelopen en was helemaal gaar. Toen ben ik maar op internet gaan zoeken voor een mooi 2dehands blokje. Daarbij kwam ik uit op een tzr blokje. ( Ook am6 dus dah moest geen problemen opleveren. ) Het blokje komt van een tzr van bouwjaar 2006 en heeft volgens de verkoper rond de 5000 km gelopen. Na het blokje gemonteert te hebben werd het tijd voor een test rondje. Alles ging goed en er was niks aan de hand. Dit ging zo een paar dagen door. Nou reed ik gister een rondje met een paar maten van me, Kapt me brommer er opeens mee. Hij begon te poffen en viel enorm weg in zijn toeren. Als hij stationair loopt, loopt hij nog redelijk. Niet optimaal maar hij komt redelijk op toeren. Ik ben toen maar eens begonne met een nieuwe bougie. Dit hielp niet. Bougiekabel nagelopen. Ook niks. Toen de carburateur nagekeken. Daar bleek niks mis mee te zijn. Verschillende sproeiers geprobeerd. Grotere en kleinere. Dit hielp ook niet. Daarna maar een nieuwe ontsteking erop. Dat werd hem ook niet. Nou zou het dus in principe alleen nog de bobine kunnen zijn. Maar de bromboer vertelde mij dat de bobine OF werkt, OF niet. Dus dat word ook niks.

Mensen ik hoop op vele reacties want ik ben einde raad.

Alvast bedankt voor jullie reacties

groetjes tim

Ps. Geen onzin reacties aub daar heb ik niks aan.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved