Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
53401 Meegrob 27-11-2008 17:41 Begin Forum 546 5

Topicpost
Gepost door: Meegrob Gepost op: 27-11-2008 17:41
Ok, ik ben dus nog steeds bezig om me mtx af te stellen. ik zit met het volgende: ik dacht steeds dat er een grotere sproeier in moest, omdat het leek alsof ie te weinig kreeg. ik heb er 105 ingedraaid en die was te groot, daarna heb ik er 88 ingedaan, toen deed ie het al een stuk beter (de bougie was schoon, nadat ik er een een klein rondje mee had gereden). Daarna heb ik er 96 in gedaan, hij wilde ook rijden (het leek iets slechter, en de bougie was ook weer schoon na een klein rondje gereden te hebben). Toen heb ik er 82 ingedraaid, hij deed het het beste tot nu toe. Ik heb hierbij nog het de bougie bekeken, want ik kan nou niet meer bij me bougiesleutel. Hij trekt eerst ietsje slechter op in ze 1 vanuit stilstand, daarna trekt ie wel goed, in ze 1 en 2 rijd ie beter dan in ze 3 en 4, kweenie of dit nog iets zegt, en als ie hoog in toeren komt begint ie een beetje te sputteren (is niet zo gek want hij's nog niet helemaal goed afgesteld). Ik heb nog niet geprobeerd de luchtstelschroef af te stellen, want ik wil eerst maar is de goeie sproeier hebben.
het verhaal is iets langer dan ik verwacht had maar ik hoop dat ik duidelijk genoeg ben geweest

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved