Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
53209 joo 13-11-2008 20:48 Main Forum 486 2

Topicpost
Gepost door: joo Gepost op: 13-11-2008 20:48
Men koppeling van men nsr wil niet ontkoppelen. Ik had het blok een 2 tal jaar geleden uit elkaar gehaalt maar tot vorige week heb ik er niet meer naar om gekeken. Nu heb ik alles terug gemonteerd maar hij wil niet meer ontkoppelen. Ik heb de exploded vieuws goed bekeken en normaal steekt het juist in elkaar. enkel dat er een aantal onderdelen op de tekening bij mij niet bij zijn en er volgens mij ook niet bij horen. Nr 13, nr 16 en nr 7 meer bepaald. tenzij 16 de clips is. is het normaal dat ik deze stukken niet heb?

Nr 7

Nr 13?

Wat er nu gebeurd als ik men koppeling bedien is dat het koppelingsdeksel bol gedrukt word door de drukstift. aangezien dit gebeurd denk ik dat de veren al volledig ingedrukt zijn voor ik koppel. Nu vraag ik me ook af hoe de veerspanning bepaald word, moet je de buitjes aandraaien tot zover je kan en zorgt de lengte van de boutjes voor de juiste spanning of zie ik iets over het hoofd? De boutjes lijken me de originele van honda nog te zijn dus normaal zou het dat toch niet kunnen zijn.

alvast bedankt.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved