Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
532 MBBBBBBB 28-5-01?19:24 Main Forum 1346 20

Topicpost
Gepost door: MBBBBBBB Gepost op: 28-5-01?19:24
Nu weet ik dus hoe dat werkt dus hier zijn mijn foto's:


Dit was mijn Puchie, die had ik ik weet niet hoeveel jaar, ik heb hem vroeger eens een keer van mijn oom geleend om op de straat te crossen die op dat moment open lag. Maar nu met al die MT's en MB's staat z'on Puchie alleen maar in de weg, dus heb ik hem maar ff terug gereden naar mijn oom.



Dit zijn mijn MTtjes, ik heb ze gezien op Ibazar en ze waren in de buurt dus ik was eigenlijk wel geinterreseerd, maar ze boden al snel veels te hoog voor me dus ik was al weer voor wat anders aan het kijken, ik toch nog ff een mailtje gestuurd naar de verkoper en ik mocht ze op komen halen omdat de hoogste bieder niet was komen op dagen. Ze deden het allebei niet, die blauw/witte doet het nu maar met een 50 cc. loopt hij gewoon 55, dus daar moet nog wat aan veranderen en die rooie MT heb ik uitelkaar voor de mooie onderdelen, (((snelle 50, 80 bocht, 80 proma, dikke achterband, Moto-Cross stuur, etc etc ))) Maar ik wil ze eigenlijk verkopen omdat ik er al veels te veel geld aan besteed heb. Dus kom met een goed bod(ik wil geen verlies)



Dit is mijn MB die ik gekocht had voor op de weg, maar ik moet hem kwijt want hij is eigenlijk fet gaar, allemaal van die kleine dingen ( kabeltjes etc etc )

Lijkt me leuk als er reacties komen!

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved