Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
5297 | Sk4f | 29-8-2002?23:09 | Technical Forum | 552 | 8 |
Topicpost | |
Gepost door: Sk4f | Gepost op: 29-8-2002?23:09 |
Hoi, alweer ... Kheb vandaag lekker me eerste stukkie geblazen naar me gang jaja maar nu ff het punt ikr eed dus gewoon over de weg normaal hij loopt opzich wel lekekr ... maar in zijn 3 trekt hij NIET harder dan 45 en valt trug als ik hem dan in ze 2 zet en gas geef gaa thij weer harder ... schakel ik weer over ... valt ie trug dat is NIET leuk ik ree met nikos over de weg en hij wou gewoon niet harder :( hij denkt dat het te zware vertanding is .. is het eigenlijk ook dus ga ik al nieuwe halen maar kan het niet ook iets met de sproeier zijn ofzo ... eerst trok ik hem namelijk makkelijk door tot de 60 maar nu ook nie meer .. ksnap het echt niet meer daartussedoor is er niks veranderd trouwens .. khep 18mm keihin met 50snel en gianelli 70cc nsr uit laat eropiemand een tip wat ik moet doen ? ook rookt me mb veel en zit er in de pot van me uitlaat veel dikke zwarte hele vieze prut .. kweenie of dit duid op een te grote / kleine sproeier maar misschien weet iemand vanjullie dat ... help me dankjewel alvast |