Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
5291 Sk4f 29-8-2002?18:40 Main Forum 1611 21

Topicpost
Gepost door: Sk4f Gepost op: 29-8-2002?18:40
Vanochtend om 7 uur ging de wekker, na hem 2x uitgeRAMT te hebben ging ik uit bed douchte ik me at wat en stapte op de fiets ... na ongeveer 15min rijden kwam ik rond 8 uur aan bij het beruchte gebouw... ja het CBR exame gebouw ik scheet ongeveer 267 kleuren in mijn te klein boxershortje (niet aan te raden voor comfortabele houding) vantevoren heb ik ngo ff peuke gehaald want de druk was te groot.

toen ik kwart over 8 al 3x naar de plee was geweest daar en buite zat te roken met trillende poten ging ik maar eeens leren (alweer) na het ongeveer 5min door gelezen te hebben was mijn peuk op ... ik ging naar binne na 5min ging ik weer een peuk roken ... dit tot ongeveer 9 uur toen mocht ik het inschrijvings formulier kopen en ging ik op als reserve ...

om ongeveer 5 over 9 werd me anam omgeroepen dat ik mocht meedoen .. op plaats 52 de laatste Oh wat was ik blij eenmaal in de zaal aangekomen zat ik gespannen samen emt 51 andere kandidaten te wachten totdat "de teef" binenkwam met de formulieren ... nadat ze 52 namen had genoemd en ik de mijne 3x had geroepen begonnen we eerst 2 proefvragen en toen het echte examen

ondertusse scheet ik dus 094327276987 kleuren in mijn box

50 vragen en 47 goeie antwoorden later werd het exame afgekapt en kwam die irritante neger op de video ... die begon te nuilen over een tussenexame voor de auto en met ze bromfiets certificaa tliep te showen .. wat overigens NIET grappig was ow wat zat ik daar klein in een hoekje weggedoken wachten op de melding dat ik gezakt was ... na ongeveer 20min kwam "de teef" weer binne met de formuliertjes certificaten en fotos...

toen er nog maar 3 blaadjes overwaren zag ik dat de onderste geen foto maar een kaartje bevatte OH WAT WAS IK BLIJ ik sprong een gat in het dak, (waarvoor ik alter nog mijn verzekeringsnummjer moestopgeven) als enige zei ik doei tegen "de teef" en liep ik weg .. eigenlijk moest ik nu naar school maar ik heb nog ongeveer 45 min thuis zitte uitwousen van de blijheid totdat ik naar school ging om nikoz mijn oh zo mooie kaartje te laten zien haha hij was best trots

vervolgens ging ik de NL les in waar de oh zo geile lerares op mij zat te wachten en ik gelijk de 5e seconde al ruzie met haar had omdat ik pijpbewegingen maakte wat zei zag oeh slecht punt damn dan krijg je wel een rood hoofd ej .. iemand al eerdere ervaringen mee gehad ?

Nah Dit was dus mijn verhaal met een open einde wat je zelf mag aanvullen bedankt voor jullie aandacht enzo en ik ga nu mijn verzekering halen LATER !

in het kort: WHOEI KHEP MET CERTI GEHAALD @! :a :n

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved