Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
52900 Aron_N 27-10-2008 16:15 Main Forum 3006 19

Topicpost
Gepost door: Aron_N Gepost op: 27-10-2008 16:15

Mn aprilia rs om is vrijdag 17 oktober gekeurd bij de RDW. Ik heb de papieren afgelopen woensdag binnen gekregen. Nu hoorde ik van een vriend dat ik kans heb op een boete als ik hem niet verzeker, of niet laat schorsen. Ik ben van plan de brommer te verkopen als ik het bestelde kenteken binnen heb, dus weet ik niet goed wat ik moet doen.

Ik heb het postkantoor gebeld, en die zeiden dat als ik de brommer niet verzeker, en ik er gewoon niet op rij, er nix aan de hand is. Nu ben ik ook bij het politie bureau langs geweest, en daar kwam uit dat ik moet schorsen of verzekeren, en ik anders een kans heb op een boete. Ze controleren periodiek dus je hebt kans dat je geen boete krijgt, zeiden de.

Ook heb ik verschillende verhalen over schorsen gehoord. De één zegt je raakt dan gewoon je kenteken kwijt, en de ander zegt dat het gewoon een bewijs is dat je er niet op mag rijden. In plaats van verzekeren dus, en ik mijn kenteken gewoon hou.

Nu hoor ik dus van allerlei kanten verschillende verhalen, en zou ik graat willen weten hoe het nu echt zit, en wat jullie mij aanraden, aangezien de brommer binnen 2 dagen verkocht kan worden, of misschien pas over 2 maand. Misschien zijn er mensen met ervaring?

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved