Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
52819 nl4l 23-10-2008 8:46 Elektronica Forum 3227 17

Topicpost
Gepost door: nl4l Gepost op: 23-10-2008 8:46
Hallo :w
Vanochtend reed ik naar mijn werk een kleine 5 km rijden.
maar onderweg kreeg ik plotseling een fout mijn tellers(electronisch) sloegen vrij hoog uit ook bij stilstand haalt de teller wel zo'n 180 km per uur (Beetje hoog als je stil staat)
ook branden alle andere lampjes op mijn dash, ook het lampje van groot licht terwijl dit er niet op stond.
Mijn tank zal ook leeg zijn gaf hij aan (Gister getankt), dus dat kan ook niet kloppt.
Heel raar vind ik dit.
Ben dus direct gestopt en heb hem eventje laten staan. Ook heb ik geleik gekeken of er nog voldoende koelvloestof in zat en olie. dit zat er ook in na hem een tijdje te hebben alten afkoelen ben ik de laatste honder meter door gereden naar mijn werk. één ding viel mij ook meteen op dat normaal dus voor vandaag mijn electronische display bleef branden ook zonder dat de sleutel er in zat, nooit raar van opgekeken maar nu brand hij ook niet wanneer hij op contact staat.

Het lijkt mij sterk dat het aan de accu licht heb namelijk 1 a2 maanden geleden een nieuwe gekocht (Een gel accu) van goede kwaliteit.

Mijn brommer loopt gemiddeld 70 en is volledig ontgrensd.
hij loopt trouwens wel goed rond geen rare geluidjes of wat dan ook alleen mijn teller doet raar.

Iemand enig idee, ik zal er wel blij mee zijn... :w



Ik heb een "Derbi senda 50 sm limited edition 2008"


grotere foto

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved