Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
52785 | xbcc | 21-10-2008 17:38 | Main Forum | 944 | 14 |
Topicpost | |
Gepost door: xbcc | Gepost op: 21-10-2008 17:38 |
Hoi allemaal Ik ga morgen een yamaha tzr ophalen en zelf terugrijden naar huis (het is 50 km ver). Ik heb een paar vraagjes met betrekking tot dit. 1) Ik wil met tomtom de weg naar huis vinden. Mijn tomtom heeft zo'n zuignapje die je aan een raam ofzo kunt vastmaken. Kun je dat op een tzr vastmaken zonder dat ie tijdens het rijden valt? 2) Ik moet tomtom zo instellen dat ie mij niet de autobaan op wijst. Bij de opties kun je kiezen vermijd autobaan en je kunt ook kiezen om alleen de weg te wijzen waar fietspad is. Welke van de twee moet ik het beste kiezen? 3) Om de voorvork op kromheid te testen moet je tijdens het rijden de stuur los laten. Maar dat kan ik helaas niet. Ik kan niet rijden zoder de stuur los te laten. Zijn er andere oplossingen daarvoor? 4)Heeft iemand een mp3 bestand of een videootje waar je de geluid hoort van een goede blok? Ik wil namelijk ook kijken of de blok nog goed is. 5) Als hij de brommer overschrijft op mijn naam, ben ik dan ook verzekerd als zijn verzekering pas over een paar maanden afgelopen is? Bij voorbaat dank, xBcc |