Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
52740 jan-dx11 18-10-2008 15:43 Technical Forum 3240 31

Topicpost
Gepost door: jan-dx11 Gepost op: 18-10-2008 15:43
Ik heb een am6 blokje gekocht voor mijn gilera gsm via marktplaats.

Zag er goed uit, nieuwe olie er in, cabereteur er op en onder de mrx gebouwd omdat de gsm nog niet rijklaar is en ik hem wel wilde testen.

Geen probleem, dus ik starten en ff lekker aan het gas jengelen. totdat hij begon te ploffen en afsloeg.

Vlieg wiel er af, en jahwel, het spietje geknapt (gebeurd bij het andere blok ook wel eens een enkel keertje)

Nou, ik dus een nieuwe spie gehaald bij de prutsers van noord motoren, maar omdat ik de ervaring heb dat die vaak fout spul mee geven heb ik het stukje spie maar ff mee genomen. Eenmaal thuis viel ik van verbazing achterover, wat was het geval?? Hij paste gewoon in een keer!! Ik dus het vliegwiel er op, en kicken, geen geluid, dus ik duwen nog niets, dus ik de moer er af, was hij ook al door de midden.

gelukig had ik nog een am6 blokje liggen, dus daar de spie maar uit. nou het reed heerlijk, ook de yasuni r1 rijd mooi op de orginele cilinder. maar na ongeveer 1km rijden was de pret weer voorbij.

Ik naar Henk Pel, nog maar 2 spietjes gehaald. maar deze zijn ook al ten einde.

WAT DOE IK IN HEMELSNAAM VERKEERT??

Ik weet niet of de setup er toe doet, maar dat is: Orgineel 50cc gietijzer, Yasuni r1, Orginele Ducatie ontsteking met 21 dellorto dit geheel is onafgesteld, en nog zonder luchtfilter

Bvd Jan

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved