Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
5244 | jhillen | 26-8-2002?09:06 | Main Forum | 478 | 14 |
Topicpost | |
Gepost door: jhillen | Gepost op: 26-8-2002?09:06 |
Ik heb gister spontaan een 2de NSR gekocht ! Ik leip door Zoetermeer en daar stond er 1 ! een NSR (die zie je hier niet vaak) Dus ik al kijken van zozo, een nsr. Diezelfde middag ben ik gaan vragen of hij te koop was, en toen zei die kerel: "ja hoor, als je er 200 euro voor geeft" Wat bleek nou, er zit een MT blok onder met 70 cc luchtgekoeld :( en de NSR loopt niet. Daarom heb ik af kunnen dingen tot 125 euro ! Maar de kappen zijn nog in prefecte staat. Nog helemaal de originele kleuren. Ook zat de standaart uitlaat eronder. Dit ding is egt helemaal standaart. Ik ga hem denk ik gebruiken voor onderdelen en alles wat ik niet meer nodig heb verkopen. Ik zou hem ook wel rijdend kunnen gaan maken (misschien niet veel werk) maar er gaat wel weer veel tijd en ongetwijfeld veel geld inzitten. En mijn NSR is ook nog niet af dus ik ga hem maar gebruiken voor onderdelen. Het is trouwens eeen NSR 2 met maar 11000 op de teller :n :n best wel bijzonder naar mijn idee. Hij stond namelijk al een hele tijd stil. En egt alles is nog origineel (zelfs nog spiegels) behalve dus dat blok. p.s. als iemand nog intresse heeft in een MT 70cc blok dan moet je ff reageren op: macho_jur@hotmail.com En ik ga binnekort wel ff foto's maken van me nieuwe aanwinst maar die zien jullie wel verschijnen !! mzzl Jurriƫn... |