Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
52430 MH RYZt 1-10-2008 18:35 Begin Forum 1252 6

Topicpost
Gepost door: MH RYZt Gepost op: 1-10-2008 18:35
Hallo mensen,

Ik heb een probleem met mijn koppelingsgebeuren.. Als ik 's morgens hem aantrap en ik wil'm in de 1 zetten dan slaat'ie af (dus iets "blokeerd", en dus als ik weg wil komen moet ik eerst een straal gas geven om'm in de 1 te krijgen zonder dat'ie afslaat, je hoort dan ook gekraak, dus het is niet al te gezond. maar als'ie dan eenmaal in de 1 staat dan kan ik wel gewoon wegrijden. En als ik dan van school weer naar huis ga en ik zet'm in de 1 hoeft dat niet met een por gas, alleen dan rijdt'ie al wel een beetje weg, terwijl je je koppelingshendel helemaal ingeknepen hebt. Oke en als ik dan weer thuis ben en brommer is warm en sta stil en zet'm van neutraal naar de 1 dan heeft'ie niks geen gedoe, en kan dan soepel wegrijden, alles zoals het hoort. Alleen de volgende morgen is't weer hetzelfde verhaal.

En ja ik heb de kabel bij het schakelhandvat op allerlei standen gehad...

Ook hoorde ik iets over "plakkende koppelingsplaten" en dat je dan nieuwe/andere olie erin moest gooien, dus dat heb ik ook al gedaan.

Please antwoorden op mijn vraag, want anders beun ik'm naar de kloten als't zo doorgaat.

Mvg. en Bvd.

Ps: am6 blok

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved