Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
52423 | mrgforce | 1-10-2008 13:57 | Main Forum | 3523 | 23 |
Topicpost | |
Gepost door: mrgforce | Gepost op: 1-10-2008 13:57 |
Hallo, Ik heb al een tijdje me mtx-sh deze heb ik gekocht met een set-up van 70cc e.d toen heb ik de volgende set-up eronder gegooid: mbx80 watergekoeld blok gereviseerd door motoimport met originele ontsteking ( verder niks aan afgesteld) 110cc Athena watergekoeld 80cc mbx80 kop uitgehoond naar 110cc 4kleps membraan 28mm MRD vlakschuif carburateur sproeier 150 dacht ik zo CDI origineel mtx-sh ( die zat er al op) Giannellie bocht Honda Cr 125cc demper met opmaat gemaakt verloop pijpje T.W.V 14-45 Hij rijd maar 85 en lekt bij de uitlaatpoort en vlak voor me demper. ik heb alles netjes in gereden en blok olie ook vervangen e.d Had de uitlaat bocht besteld bij motoimport voor een 110cc mtx hij heeft me dus een giannellie opgestuurt deze vond ik een beetje klein eruit zien en heb deze ook vergeleken met die van mijn oude 70cc. alles kwam overheen. dus had die kerel opgebeld en volgens heb maakte dat niet uit en de flens zal net passen dat was het enige verschil volgens hem. dat de flens groter zal zijn bij een mtx80 bocht. Mijn vraag is nu hoe kan ik hem sneller laten lopen? want hij moet met gemak op z'n achterwiel kunnen ( dit kan ik alleen door koppeling te laten schieten) en ook richting de 110-120 + gaan... iemand suggesties? |